Тестваме новия Qashqai

Общи 22 януари 2014 | Speed-Press.com A- A+ 10505 посещения | без коментари

Играта на голф е елитарно занимание. А карането на Golf – достъпно за всеки. И тъй като всички производители се борят за продажби в класа на компактните, преди седем години Nissan избира друг път за постигане на пазарен успех. Като един от първите производители в света, азиатската компания заложи на комбинация между най-доброто от комби, всъдеход и хечбек. Тази формула й гарантира главоломен успех: вместо планираните 100 000 бройки годишно, Nissan продава до 250 000 и така записва рекордни за Европа постижения. Междувременно обаче другите производители не спяха и броят на конкурентните модели постоянно нарастваше. Затова и от Nissan сериозно се постараха при смяната на модела: по-спортен дизайн, по-качествен интериор с повече място, по-икономични двигатели и повече асистиращи системи трябва да запазят лидерската позиция на модела. И то при (почти) непроменени цени. При смяната на поколението той е пораснал, като е удължен с 5 см и е станал малко по-широк, но благодарение на „атлетичната“ си линия изглежда по-спортен. С по-изразителната си визия, новото „лице“ и минаващия над калниците преден капак, Qashqai е много по-елегантен – а и предлага повече място. Благодарение на седалките пространството за главите и коленете е повече, а заради удължаването и багажникът е станал по-голям (с 20 л до 439). Практичният под може да разделя товарния отсек. Това, което липсва, е гъвкавата задна седалка – облегалката се дели само на две, вместо на три части, а надлъжно регулиране не се предлага. Qashqai +2 отпада от моделната гама, а на негово място през лятото ще се появи следващият X-Trail. Мощна инфотейнмънт система с много приложенияСпортен отвън, благороден отвътре – явно тази формула са следвали дизайнерите, които са направили интериора изключително приятен. Амбиентното осветление под скоростния лост може и да не изглежда много премиум, но кокпитът като цяло изглежда супер. Дисплеите са висококачествени, а използваните материали са много по-добри от преди. Инфотейнмънт системата работи много добре и на нея могат да бъдат инсталирани множество приложения. 360-градусов обзор и автоматично паркиранеНо в класа на компактните SUV-ове приятната атмосфера в купето не е достатъчна за търговския успех – ето защо Nissan използва за пръв път LED-фарове и имплементира цял букет от асистиращи системи: камера разпознава пътните знаци и регулира дългите светлини, в аварийни ситуации адаптивният темпомат автоматично активира спирачките, електрониката следи колко внимателен е шофьорът, а благодарение на системата за автоматично паркиране и системата за 360-градусов обзор паркирането става като детска игра. Повече за новия Nissan Qashqai четете в AUTO BILD България следващата седмица!

 
Ключови думи:   nissan
 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте