Сбогом, Lada Samara!

Общи 10 януари 2014 | Speed-Press.com A- A+ 5450 посещения | без коментари

„Автоваз“ преустанови производството на известния си модел Samara в края на 2013 г. От 1984 г. до днес от него са направени 5 427 008 броя. През миналата година в Русия и някои бивши социалистически републики са продадени около 60 000 екземпляра от машината с предно задвижване. През годините Samara се оборудва с 1,1-, 1,3- и 1,5-литрови бензинови задвижващи агрегати и излиза във версии с три, четири и пет врати. Това е вторият модел на Lada след Niva, чийто дизайн руснаците проектират сами, и първият, който не е използвал техника от Fiat. И да не забравим най-важното – първият с предно задвижване! Samara е известна с участието на Porsche в разработката на двигателите й – но и това не помага на модела да достигне желания успех. Макар че производителят й се опитва да създаде продукт, конкурент на VW Golf, Opel Kadett и Ford Escort, тази Lada не успява да заслужи доверието на клиентите заради лошото си качество и разочароващото поведение на пътя. Разгледайте нашата галерия, за да се запознаете с най-интересните моменти от историята на модела.

 
Ключови думи:   Lada
 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте