Пазарният успех на Opel продължава

Общи 08 юли 2011 | Speed-Press.com A- A+ 7900 посещения | без коментари

Opel увеличи значително продажбите си в Европа през първата половина на 2011 г. в сравнение със същия период на миналата година. През първите шест месеца на тази година продажбите на автомобили нараснаха с над 50 000 броя или 8,2 %. В същото време пазарният дял на марката нарасна на 6,4 %от 6,2 % за същия период на миналата година. Като цяло от януари до юни 2011 г. компанията е продала около 659 000 автомобила в Европа. Opel и британската посестрима марка Vauxhall успяха да увеличат пазарния си дял на 19 от 27 европейски пазара.
През юни компанията достигна 6,8% пазарен дял в Европа, което представлява около 125 000 продадени автомобила. Това е най-големият месечен дял на марката за тази година. Второто тримесечие беше третото поред с увеличение на пазарния дял в сравнение със съответните тримесечия на предходните години.
Meriva и Astra Sports Tourer са особено успешни, като и двата модела са водещи в техните сегменти. Поради голямото търсене в продължение на месеци бяха въведени допълнителни производствени смени. Opel също така съкрати летния отпуск на завода в Рюселсхайм, където се произвежда Insignia. А поради големия брой поръчки за Astra и Insignia, Opel увеличи годишния производствен капацитет на дизеловите си двигатели в завода в Кайзерслаутерн от 180 000 на 250 000.
В България през първото полугодие на 2011 г. продажбите на Opel нараснаха с 34 % в сравнение със същия период на предходната година. Юни месец е рекордно добър за Opel тази година с осъществените 150 продажби, което представлява 47% увеличение в сравнение с юни 2010 г. Пазарният дял на марката също нарасна значително, като през юни достигна 6,94% (с 1,38% повече от този през юни миналата година), а за първата половина на годината пазарният дял на Opel нарасна с 0,55% и достигна 5,84%. Бестселърите на марката в България продължават да бъдат моделите Astra и Corsa, като след обновяването на Corsa се очаква до края на годината моделът да пожъне още по-голям успех. На третата година от стартирането на продажбите си Insignia продължава да привлича нови клиенти и за периода януари-юни регистрациите на Opel Insignia са почти два пъти повече от тези за същия период на миналата година (118 автомобила през 2011 спрямо 60 през 2010 г.)

 
Ключови думи:   astra, insignia, meriva, opel, Sports, vauxhall
 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте