Ръст на оборота 48 пъти, 28 пъти повече продадени автомобили, 216 пъти повече служители, инвестиции в размер на 80 млн. лева и общ пазарен дял около 12,5% – накратко това е историята „Балкан Стар“, една от най-големите компании в автомобилния бранш в България. Фирмената група предлага най-широката възможна гама продукти и услуги: продажба на нови и употребявани леки, лекотоварни, товарни, специализирани автомобили и автобуси, сервиз и оригинални резервни части, аксесоари, сервизни договори, удължена гаранция, финансиране, обратно изкупуване, застраховки. Предлаганите марки нови автомобили от групата на Балкан Стар са Dacia, Renault, Nissan, Jeep, Mitsubishi, Mercedes-Benz, Fuso, Setra, smart, а от 1-ви май - Fiat и Alfa Romeo за Пловдив.
„За 20 години в България успяхме да натрупаме много разнообразен опит – в динамично растящ пазар и в условия на криза, в често променящи се законови рамки и още по-интензивно променящи се изисквания от страна на клиентите. Работим с марки, носещи характеристиките на различни култури – европейска, американска, японска. Преживяхме много, научихме много и това ни дава увереност, че можем да предложим на всеки от клиентите си най-доброто индивидуално решение“, обобщи историята на компанията г-н Пламен Митев, управител и председател на Борда на директорите на Балкан Стар.
„Успехът на Балкан Стар се гради не само на високото качество на продуктите и услугите, а в най-голяма степен на отдадеността и професионализма на служителите. Затова и те са в центъра на пирамидата на нашите корпоративни ценности“, сподели г-н Манфред Мулц, управител и председател на Борда на директорите.
За повече информация изтеглете прикачения файл
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!